fredag 15 augusti 2008

TV4 är as

Av alla dagar detta år är morgondagen(lördag) den enda dagen jag verkligen, verkligen inte vill jobba på. Men vad gör jag imorrn? Jag jobbar!!
Imorrn är det en massa annat som lockar, bl.a. dubbeltennisfinalen, USA-Spanien i OS-basket (som jag har sett fram emot hur länge som helst), och så är det Premier Leugue-start imorrn. Dessutom skulle jag ha varit i Stockholm nu, om det inte var för att folk tydligen vill se GIF Sundsvall-AIK på Tv imorrn(vem f*n vill det?).
Jag vet att jag har gnällt hela sommaren över bristen på jobb. Men den här matchen skulle ha gått igår, och jag skulle jobbat på den igår. Men TV4, de asen, bestämde sig för att flytta just den här matchen till den 16 augusti för att de ville visa just den. På den enda dagen jag verkligen, verkligen inte vill jobba.

Det är inte så genomtänkt att pressa en bok, som blivit skadad, under en flyttlåda mitt i en dörröppning...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju spela in=)
Fast det är ju synd att TV4 bytte dag...