tisdag 5 augusti 2008

Om jag var rik skulle jag inte sitta här...

Oj. Jag visste inte att min blogg skulle bli avgörande för våran vänskap Sill. Men jag gör ju allt för dig! Skönt att du inte krävde att blogginläggen ska vara intressanta och roliga, för det händer inte mycket i min lilla värld just nu. Men då vill jag ha en kommentar av dig också. Och andra...

Nu tittar jag på Next. Jag hatar det. Jag vet inte varför jag tittar på det. Tjejer är rätt jobbiga alltså. Tjejen som tog killar på dejt letade efter pappan till sina barn. Hon började med att låta killen kolla sin sperma så att han kan få barn. Sen var det blöjbyte och jordnötssmörmackor. Killarna blev ju rädda. Man går ju inte fram till en kille och säger: "Hej, jag vill ha barn. Kom så går vi och byter lite blöjor."

Det kan hända att jag kommer att bli lite smått sinnessjuk här uppe i Ume de närmaste veckorna. Idag fick jag t.ex. attitydproblem mot saften på Konsum. Den fick veta att den inte dög. Och jag blev alldeles till mig när jag hittade bröd som kostade 19 kronor.

1 kommentar:

Anonym sa...

man tittar inte på next. inte ens under dödshot po.. vad var det för bröd? var det gott?