fredag 8 augusti 2008

OS i antågande

Jag sover till 11! Jag tycker om nätter, jag är en extrem nattmänniska. Och eftersom jag inte har något för mig så är jag vaken på nätterna och ställer klockan på 11. Det tycker jag om. Även om jag kan blogga från mobilen så kan jag inte blogga i sömnen.

Meterologen på TV4 har en kräftpartyhatt på huvudet. Arne Weise pratar med någon som sitter och skrockar. Barnprogrammen på barnkanalen gör mig galen. Jag bar bestämt mig för testbilden på tvåan.
Om 45 minuter är det OS-invigning, sen är jag sysselsatt i några veckor. Det ska bli trevligt med sport hela dagarna. Fast OS betyder tidiga mornar, men det får jag väl leva med...

1 kommentar:

Anonym sa...

men om du nu tänker vara vaken på nätterna så kunde du ju ha bloggat då.. men nu är det försent. om 1 timme och 48 min. har jag semester!